Veelgestelde vragen over de Visa World Card

Hoe werkt de Aankoopverzekering?

Vrijwel alle producten die u in binnen- of buitenland betaalt met uw Visa World Card, zijn vanaf de dag van aankoop 180 dagen verzekerd tegen verlies, diefstal en beschadiging. Zo hoeft u immers voor kostbare zaken geen extra verzekering af te sluiten. Met de Visa World Card Gold en Visa World Card Platinum zijn uw aankopen zelfs 365 dagen verzekerd.
Lees meer

Hoe werken de Aanvullende Reisverzekeringen?

Betaalt u uw buitenlandse reis met uw Visa creditcard, dan bent u overal ter wereld automatisch verzekerd tegen kosten door bagagevertraging, vluchtvertraging, reisongevallen en hulpverlening. De verzekeringen vullen uw eigen reisverzekering aan maar vervangen deze niet. Lees meer

Heb ik bij mijn Visa creditcard recht op medische en juridische hulp?

Exclusief bij de Visa World Card Platinum kunt u altijd een beroep doen op de Medische en Juridische Verwijsdienst. De verwijsdiensten zijn 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar voor spoedeisende problemen. Lees meer

Wat gebeurt er met het saldo bij overlijden van de Visa Card-houder?

Als de Card-houder overlijdt, dan vraagt ICS uw nabestaanden om het overlijden schriftelijk te melden. Nadat wij een brief en een overlijdensakte hebben ontvangen, krijgen uw nabestaandeneen brief van ICS met informatie over het overboeken van het tegoed of het betalen van het uitstaande saldo op de Card. Als er geen tegoed of uitstaand saldo op de creditcard staat, sturen wij een bevestiging van opzegging van de Card.

Hoe werkt de Aflevergarantie?

Het kan voorkomen dat een artikel dat u via internet heeft gekocht niet wordt afgeleverd. In dat geval draaien wij de betaling terug en hoeft u niets te betalen. Zo winkelt u zonder zorgen online.

* Bekijk de Algemene Voorwaarden